Den här var god!

 
 
Köpemüsli är sällan goda tycker jag; antingen rena kaninfodret eller värsta sockerbomben. Men jag tänkte att jag ändå skulle testa Pualúns (nya?) Supermüsli med blåbär och vanilj.
 
Efter morgonrunda med stavarna och dusch åt jag frukost bestående av Arlas milda ekologiska naturella yoghurt, litet vaniljpulver, supermüslin och några droppar flytande honung och det var suveränt gott! Müslin var lätt och knaprig och smakade litet lätt rostat. Kanske märkte jag inte så mycket av vare sig blåbär eller vanilj men konsistensen var så bra att detta lär bli klar favorit framöver (förutsatt att magen pallar).
 
För övrigt funderar jag på om det inte är dags för kolhydratavgiftning. Jag har varit i värsta sockerspiralen hela semestern och inser att ett glas vin är nog för att trigga sockerbegäret.
Postat av: Hovika

Jag gillar den också. Men nu gör jag egen för att minska på kolhydraterna.

2012-07-31, 10:37:39 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: