För tjock för Grönan?

Mona som har bloggen Monas Universum skriver ett inlägg idag om något som jag var med om nyligen (läs här).
 
Det var nu inte jag som var för tjock utan mitt åksällskap. Det krävdes en hel del krångel och lirkande för att få ner säkerhetsbygeln och när vi åkt klart krävdes det ännu mer för att få upp säkerhetsbygeln eftersom den skulle tryckas neråt. Och alltmedan hen joxade med detta satt jag bara och bad tyst för mig själv: "få ner bygeln, få ner bygeln" och sedan motsatsen. För jag visste inte hur jag skulle ha hanterat situationen om det inte hade gått.
 
Har någon av er varit med om något liknande?
Postat av: Elin

Inte med själva bygeln men med de sitsarna i Slänggungan... Fick knappt plats att sitta i sitsarna... gjorde ont. Men de gör ont även nu när jag är mindre. Konstruktionsfel helt och hållet. =)

2012-07-10, 18:49:13 - URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Linda

Nej, men jag ska erkänna att rädslan för det finns där. Det är faktiskt 8 år och 30 kilo sen jag var på Grönan för att åka karuseller. Känns rätt trist för jag tycker det är så kul :D

2012-07-12, 23:28:58 - URL: http://lindajsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: