Hur ska jag hinna?

Ja.
 
Hur ska jag hinna semestra klart? Så att jag känner mig nöjd?
 
Två veckor har gått, tre veckor kvar och jag känner det som att jag vill vara ledig så mycket längre! Jag har ju så mycket jag vill hinna, inte göra men bara vara. Och hittills känns det som mest att jag bara varit, låtit dagarna komma och gå utan att göra något.
 
Asch. Mest svammel det där. Nu går jag ut och målar litet mera.
Postat av: Pernilla Be

En gång var jag ledig fem veckor i sträck. Sista veckan var helt bortkastad. Jag längtade bara tillbaka till jobbet och mina rutiner, som jag så väl behöver för att må bra. Sen dess tar jag bara fyra veckor i sträck, och sen har jag två veckor att fördela över resten av året. För mycket och för lite skämmer allt. Du upplever så mycket när du jobbar att du sannolikt bara behöver vara när du är ledig. Klokt av dig att inte planera massa aktiviteter under semestern m.a.o. När den sista veckan närmar sig är du redo att börja jobba igen. Känn dig trygg med det, och fortsätt bara vara. Slappa sig till lust att jobba :)

Kram, Pernilla be

2012-07-14, 16:28:26 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Det kommer nog kännas bättre när du återhämtat dig lite mer. Ha en bra helg.

2012-07-14, 20:00:55 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: