Och solen den bara skiner

 
 
Enligt min väderapp skulle vi bara få regn idag, men här har vi då bara sol. Efter frukost och långläsning av morgontidningen kom jag iväg på min runda och stavarna tog jag med som sällskap. Jag måste ju konstatera att stavarna gör skillnad, en hel annan puls får jag snudd på utan att anstränga mig så mycket mer. Jag vet ju sedan tidigare att jag går något snabbare med stavarna men jag märkte ju nu att armrörelserna kräver en del, något man inte märker när man är inkörd på dem.
 
Ett par glas vatten och en sval dusch när jag kom hem och jag känner mig så väl till mods.
 
Funderar på om det kan bli litet måla av idag rentav.
Postat av: Pernilla Be

Jag har hört att förbränningen ökar med 40 procent om man använder stavar. Jag går också snabbare med stavar.

Kram, Pernilla be

2012-07-07, 16:17:12 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: