Vad som blev av dagen

Jag rev av det jag föresatt mig; städa ur kylen, plocka in alla papper som samlats på hög i pärmar etc och skura rent balkongräcket som var täckt med alger. Däremellan körde jag två maskiner tvätt, gjorde ren köksfläkten, beställde avloppsrensning och bokade in tid på banken för att prata renoveringsfinansiering.
 
När detta var klart parkerade jag mig ute med bok och ett glas rosévin och jag kände mig riktigt nöjd med dagens insats. Mest nöjd är jag med banktiden, om vi får till finansiering för både badrum och kök eller bara det ena spelar inte så stor roll, bara det börjar rulla på. Vårt hus är fantastiskt men ytorna behöver bytas ut snudd på överallt.
Postat av: Hovika

Oj vad du varit effektiv idag. Skönt att få tråkiga måsten gjorda.

2012-07-04, 21:55:30 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: