Helgen bara försvinner



Studentdagen blev en mycket lyckad dag på alla sätt och vis, till och med solen valde att medverka. Igår var vi på studentuppvaktning och sedan blev det fotboll på TV (även om jag i ärlighetens namn somnade under andra matchen). Idag har studenterna i vår stad sin avslutande bal, men det ser ut att bli si och så med vädret.

Jag har börjat se fram mot semestern. Det är bara ett par veckor kvar men massor ska genomföras och avslutas på jobbet innan dess. I ett av sammanhangen jag ingår i har det uppstått viss "irritation", på grund av bristande kunskap som jag ser det, men det verkar inte hindra somliga från att ta ut svängarna. Medvetet eller omedvetet är i mitt tycke ointressant för allt du gör (och inte gör) har konsekvenser och du får själv ta ansvaret. Tröttsamt.

Annars sover jag bra men det är väl det enda ur hälsoperspektiv som är bra för stunden. Det är bland annat därför jag behöver semester.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: