Som en stinn säl

Jag somnade på soffan. Så klart. Och när jag väl var i säng senare så kunde jag inte somna om. Dels började gårdagens presentation (varför sa jag/sa inte..) mala igen, dels kände jag mig som en stinn, fet säl där jag låg. Min mage mår inte ett endaste dugg bra av allt bröd jag ätit under så lång tid och hela jag mår inte bra av att jag äter dåligt/inte rör på mig/stressar (och därmed äter snabbakolhydrater i form av godis, glass eller vin).

Jag är ett vrak.

Men kanske ändå ett vrak med självinsikt och kunskap om vad som kan rådda runt detta?

Jag hoppas det och om en dryg vecka börjar min semester.
Postat av: SusLotus

Skönt med semester så att du förhoppningsvis kan koppla av ordentligt. Och kommer värmen vill man ju oftast äta lite lättare mat... Eller hur? :)
Ha en bra dag!
Kram och pepp!

2012-06-19, 13:01:55 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: