Tre intensiva dagar senare


Så var projektets sista arbetsmöte avklarat, nu är det en slutrapport och några andra dokuent som ska göras klara. Mötet har varit jättetrevligt, som jag och min kollega planerade det. Vi hade också planerat för sol och blå himmel men det blev det då inget med, de kallaste junidagarna sedan 1928 lär vi ha haft.

Två av de holländska deltagarna berättade under frukosten idag om en fyradagarsmarsch som anordnas varje år i juli i Nijmegen, 40 km varje dag i fyra dagar. Dryga 45000 deltagare. Jag tycker det låter skithäftigt!
Postat av: Hovika

Aha kanske en framtida utmaning?

2012-06-03, 22:07:03 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Fyra mil per dag? Då måste man träna mkt innan. Jag har svinont i benen efter att jag gått typ 1,5-2 mil. En dag.



Kram, Pernilla be



Ps. Skönt att du inte har en studentbjudning att rodda med också? Klok dotter :)

2012-06-05, 15:18:46 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: