Brandtal idag?

I mitt huvud för jag ett brandtal just nu.

Jag ska på möte idag, mötet i ett sammanhang jag känner mer än väl. Ett sammanhang som för närvarande far så illa att jag nästan känner som inför ett gammalt, sjukt djur. Put it out of its misery, om ni förstår vad jag menar.

Men, så kan man inte göra och därför funderar jag på om det är jag som ska slå näven i bordet (bildligt talat och något jag gjort förr) eller om jag ska göra som jag borde; lämna det över till ledaren.

Man får välja sina strider, frågan är om detta längre är min strid.
Postat av: Pernilla Be

Lämna över till ledaren! Hushålla med din energi!



Kram, pernilla be

2012-03-28, 10:24:07 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: