Det blir nog trångt på sk-tlistan

En bra dag på många olika vis. Jag och en av mina favoritpersoner har ett jättebra upplägg för något vi vill ha belyst. Hon skrattade gott och bekräftade vartenda dugg jag haft på agendan de senaste dagarna (egen erfarenhet av exakt samma sak). En annan gruppering som jag kommer att samarbeta med skrattade också och menade att det kan komma att bli trångt på sk-tlistan för vi är flera med litet ny syn på vissa saker och ting.

Hur skönt är det inte att få klart att även om jag inte tänker helt PK ur allas synvinkel så gör jag det ur de som räknas, på min lista!
Postat av: Pernilla be

Klokt av dig att ventilera frågan men andra som du gillar. Ofta känner man sig ensam om sin åsikt helt i onödan. Oavsett om det gör skillnad eller inte känns det bättre att ha "rätt" folk på sin sida.



kram, pernilla be

2012-03-13, 20:50:21 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: