Det försvinner väl snabbt

Även om jag visste att snön var väntad så kändes det som en överraskning i morse ändå.

Inget särskilt vettigt har jag fått gjort hittills idag. Eller, jo det har jag visst! Min kollega/kompis hittade ett par ursnygga skor i Linköping igår, skor som jag också ville ha men där det enda exemplaret i min storlek (38) var såld (ja, de har bara ett ex per storlek!). Jag har googlat och letat över hela nätet efter skon, men hittade den inte i den rätta färgen någonstans. Så, ett telefonsamtal senare till skobutik några kvarter från jobbet, har jag skorna undanlagda tills på måndag.

-Gissa om jag är nöjd!

Sen får vi väl se hur det blir när kollega/kompis och jag kommer i likadana skor på möten, men det är nu inget nytt. Vi gillar verkligen samma färger och många gånger likadana saker. Och, det var henne jag efterträdde på mitt nuvarande jobb.
Postat av: hovika

Snön kändes onödig men här är den borta redan idag. Kul att du hittade skorna.

2012-04-01, 08:02:53 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: