Det skulle ju bli sol idag

Men solen lyser då verkligen med sin frånvaro!

Igår kväll var jag i säng före 21. Yngsta sonen hade film-maraton i TV-rummet med några kompisar och då kröp jag i säng med flera olästa tidningar. Jag kom nu inte så långt med tidningarna, somnade efter 1.5 men det var bara skönt. Idag på förmiddagen har vi varit på handledarutbildning med de två äldsta, bara vi får handledartillstånden klara kan vi börja köra med dem. Jag misstänker att de lär behöva körlektioner också för att skynda på det hela, det vore för väl om båda kunde få det överstökat under sommaren.

På onsdag kommer vår fenomenala städhjälp, så inget sådant tänker jag ägna mig åt i helgen utan det blir nog bara tvätt och litet strykning. Och kanske litet på-pushning av skolarbete när det gäller yngsta sonen.

Middag i kväll: köttfärsbiffar med grönpepparsås, en familjefavorit.
Postat av: Suzan

åh, nice med städhjälp!

2012-03-17, 15:12:55 - URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: hovika

Skönt med tidig kväll utan TV. Det blev det för mig med. Köttfärsbiffar med grönpepparsås låter gott.

2012-03-17, 20:36:45 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: M

Premiär övningskörde igår med dotra. Känns lite nervöst. Har ju inte så mycket att ta till när man sitter på passagerarsidan. Ska bli kul när de kan tillräckligt så man slipper vara nervös. Hon fick godkänt så här första gången. Lycka till med ert körande!

2012-03-18, 14:24:45 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: