Ögonen i kors

En stor kopp kaffe hoppas jag ska få fart på mig. Sent hem och tidigt iväg och så var det ju två glas vin igår kväll....

Möte på eftermiddagen och jobb hemma imorgon. Jag tror jag ska klara mig till helgen. Men, ska det vara så här? Veckor som bara är ett jagande framåt för att sedan kunna andas ut under helgen?
Postat av: mimmi

följ min kamp med övervikten.

2012-03-22, 07:38:19 - URL: http://mimmisworkout.blogg.se/
Postat av: Minendie

Nej, riktigt så ska det väl inte vara. När jag jobbade (innan studieledigheten) var jobbet en väldigt stor del av mitt liv, jag trivdes bra fram till sista året, och tyckte att stressen var positiv. Nu när jag pluggar på distans har jag helt plötsligt massa tid till annat. Jag hinner ha ett eget liv också, inte bara samla krafter och göra hushållssysslor på mina lediga dagar.

Hoppas att du hittar balansen!

2012-03-22, 11:40:28 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: