Promenaden blev kort

Efter morgonmötet, vad gjorde jag då? Knöt jag på mig gympaskorna och satte av i rask takt mot jobbet?

Näää.

Med raska steg gick jag tvärs över gatan, till favoritbutikens (K&US) nyöppnade flaggskepp till butik i hörnet Götgatan/Hornsgatan och njöööööt av alla vackra kläder. Och när jag njutit tillräckligt länge tog jag och provade en klänning som var som sydd för mig (och wohoooo! så smickrande den var för en rund figur!) och så köpte jag den! Och sen var det bara att pinna ner i tunnelbanan och åka till jobbet snabbt.

Och nu grämer jag mig över att jag inte köpte flera klänningar och någon stickad tröja och... Det fanns så mycket snyggt i butiken... Kanske tar jag mig dit igen, kanske väntar jag till nästa lön... Jag vill ju ha nya skor också, skor som jag har spanat in.
Postat av: M

Åh vad härligt att hitta en snygg klänning. Ler igenkännande åt tanken att köpa fler på en gång. Funkar också så. Hittar man äntligen byxor som sitter bra köper jag gärna flera på en gång. Tror inte smala personer tänker så.

Avundsjuk blev jag :)

2012-03-27, 22:53:10 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: