Solig söndag

Maken beskär äppelträden, jag har städat de två köksskåpen som jag hade på helgens att-göra-lista. Det känns skönt att inte ha lagt ribban för högt, allt som nu eventuellt blir gjort i tillägg till detta är bonus.

Jag vaknade rätt tidigt av en mardröm som påminde väldigt mycket om gårdagens avsnitt av Kommissarie Banks men lyckades somna om. Kanske ska jag inte titta på otäckheter för sent? Fast, jag drömmer aldrig mardrömmar efter Criminal Minds som jag tycker är ordentligt skrämmande emellanåt, men det kanske beror på att programmet är alldeles för mycket?

Sol och blå himmel ute, jag tar nog och ger mig ut.
Postat av: M

Ingen sol här idag men gårdagen var fantastisk. Vi jobbar mer på att hacka bort is och snö så iaf uppfarten kan bli bar. Jobb med äppelträd känns avlägset. Ha en härlig söndag!

2012-03-11, 10:55:41 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: