Jag köpte mig en klänning

Gårdagens långmötande fick en mindre intressant avslutning när det visade sig att mitt tåg var inställt, det var problem med elförsörjningen söderut och SJ:s info om ersättningstrafik var oduglig. Om man säger så. Hemma var jag vid 23-tiden.

Idag har jag hastat från det ena mötet till det andra och när jag hunnit slå mig ner en stund vid mitt skrivbord har folk kommit och gått i en strid ström, helt makalöst. Men, första mötet var med en av mina nya favoritpersoner som alltid ger energi, mötet med chefen resulterade i fyra olika tysta "Yes!!!!" , lunchen var med två andra favoritkollegor och efter lunchen pratade jag strunt en stund fastän jag egentligen inte hade tid. Efter eftermiddagens sista möte vid Slussen kvistade jag in på K&US och köpte mig en ny klänning, jag tyckte att jag var värd det.
Postat av: Hovika

Nya kläder en helt klart bättre belöning än något ärbart. Hoppas du blir nöjd med den.

2012-05-24, 22:23:07 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: