Milrundan med stavarna

Igår hade jag den kraftiga vinden som ursäkt för att inte ge mig ut, men idag fanns inte det att skylla på utan jag tog stavarna med på milrundan. Jag har inte använt stavarna på ett tag, inte av någon särskild anledning, men eftersom jag haft en nerv i kläm i ryggen några dagar, så tänkte jag att det kanske blir bättre med litet överkroppsrörelse.

Jag går ju inte fort, speciellt inte om jag inte har musik i öronen som håller takten. Jag märker då och då hur mina tankar har fått mig att sakta av, på gott och ont förstås. Jag blev rejält svettig ändå och det var härligt att duscha efteråt.

Lunch blev den kålpuddingen jag gjorde ur Paulúns LCHQ-boken igår och som blev riktigt god. Ingen annan i familjen äter kål frivilligt så jag har till kommande luncher på jobbet också.

Stavrunda: 10 km
Tid: 1 tim 46 min
Kcal: 565
Postat av: M

Vilken härlig runda. Man mår så bra när man avverkat en sådan. Det är den känslan vi måste längta till lite mer. Då vore det inga problem att komma sig iväg.

2012-05-06, 22:55:05 - URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Hovika

Bra stavat.

2012-05-07, 18:15:44 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: