Tur att jag glömt

Jag vaknar av något en bra stund före väckning och börjar halvvaken fundera på jobb som ska göras, somligt på stört och somligt snart. Jag får rentav för mig att jag borde ha jobbat mer än de 4-5 timmar som jag gjort under helgen.

Vilken himla tur att jag inte kom ihåg allt, är det helg så borde det få vara helg.
Postat av: Pernilla Be

Hmmmm, varningsklockorna blir fler och fler. Vakna tidigt och tänka på jobb, rastlös när man väl är ledig - två typiska symtom som jag känner igen. Var rädd om dig!



Kram, Pernilla be

2012-05-21, 19:37:06 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Vet inte om du vill ha råd men jag ger ett så får du bortse från det om du inte vill ha det. Du som har ett arbete som kräver mycket av dig med mycket resor med mera gör nog rätt i att göra alla helger till ledig helig tid där DINA behov är priori ett och du får göra saker som ger dig energi och underlättar återhämtning. Kramar

2012-05-21, 21:11:46 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: