Vårrundsmörjningen börjar bli klar

Ögonbrynen och fransarna är fixade, tänderna har fått lagningar bytta och litet tandsten bortskrapat, mammografin var negativ, jag har tid hos frissan om några veckor. Jag har bestämt vilken klänning jag kommer att köpa till dotterns student och skorna är klara. Det känns som att jag är hyfsat på den "ytliga" banan, litet händer och fötter som saknas bara.

Trädgården hemma är riktigt hyfsat under kontroll för att vara oss och jag tror vi börjar närma oss badrumsrenovering så sakteliga. Alla i familjen är friska och mår bra. Dessutom så åker dottern och jag till Berlin nästa helg på en tredagstur.

Det finns stunder när livet känns bättre än annars och man får passa på att njuta då.
Postat av: Hovika

Härligt!

2012-05-06, 07:23:00 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: