"Börja med det som ger mest ont i magen"

Jag har en deadline på måndag. En "onödig" deadline som jag hade kunnat tacka nej till, men som ändå kommer att ge mig en del credit internationellt sett. Och så är det baserat helt på något jag har gjort, själv. Deadlinen har varit åt helskotta för kort, den har skjutits upp kort en gång, men samtidigt vill jag ha det gjort. Finliret behöver jag inte bry mig om för det kommer inte att märkas. Tror jag.
 
Igår kväll när jag gick och la mig beslutade jag mig för att ta itu med detta direkt på morgonen. Blondinbella har flera gånger i sin blogg skrivit att hon tar tag i det som ger mest magont på morgonen, så har hon det gjort. Jag är inte världsmästare på att skjuta upp saker men just dessa "magontsgrejer", de senarelägger jag gärna.
 
Men nu är det gjort. Inte i slutdetalj, men ändå så att jag känner att jag kan gå vidare med helgens andra uppgifter. Skönt!
Postat av: Hovika

Bra!

2012-11-10, 15:51:09 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Gitsan

Vad skönt!Då kunde du förhoppningsvis njuta av dagen utan alltför myckett stress sedan

Svar: Jovars! Jag klarade av en annan "obegriplig" historia på em, nu har jag "bara" tre powerpointpresentationer att få klara, men två av dem ingär delvis i den tredje, så det lär gå någorlunda smärtfritt.
Cinderella

2012-11-10, 15:56:56 - URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: