En klapp på axeln

 
 
Jag klappar mig själv på axeln för att jag kom ut på en runda. Min högra höft har låst sig flera gånger idag av någon anledning och jag övervägde om jag skulle komma runt över huvudtaget. Jag beklagade mig inför äldsta sonen (läser till läkare) och hans kommentar blev med glimten i ögat:
 
-Har du motionerat på sistone?
 
Så då tog jag och pallrade mig iväg och fick en så härlig kvällsupplevelse, solen gick ner och månen kom upp. Jag är nöjd, det kunde ha blivit soffan.
Postat av: Jeanette

Härligt med en promenad nu när det är höst. Känner mig själv sporrad igen att komma ut, nu när man äntligen får klä på sig igen. :) Häng inte upp dig på vikten (läste ditt nästa inlägg)... (lätt det ja... ;) ) men hitta något du vet att du njuter av att göra. Massa höstpepp till dig

2012-10-28, 16:25:07 - URL: http://projektvikt.blogspot.com
Postat av: Hovika

Bra gjort. Snällt att du fick en liten knuff.

2012-10-28, 20:48:00 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: