En kväll att hämta andan

 
Vi var till Malmö en "snabbvända" över helgen och fixade det sista med dotterns studentlägenhet. Eller studentlägenhet och studentlägenhet, den är inredd efter konstens alla regler med helt nya möbler (IKEA men ändå) och prylar. Jag hoppas att hon får bästa studieron och motivationen av att ha ett fint eget hem.
 
På jobbet är det som "vanligt", spännande och utmanande saker att ta itu med och det är jag glad för, men det kräver ju en del.
 
Kursen "Tänk dig smal" har jag halkat så förtvivlat efter på så jag vet inte hur jag ska få till det. Skärpning kanske?
 
Men just nu, ikväll, tänker jag bara sitta i soffan och läsa mina favorittidningar.
Postat av: Hovika

Hoppas du får en skön kväll med återhämtning. Jag hoppas du hittar ett sätt att tillgodogöra dig kursen. Den finna ju kvar en tid efter.

2012-09-04, 22:42:06 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Det var kanske inte rätt tid för kursen "Tänk dig smal" just nu? Jag vet att du gärna vill men du verkar ha fullt upp med annat. Att gå in i en sådan sak till 100 procent kräver tid och energi, och då måste du välja bort något annat. Prioritera betyder just välja bort. Lägger man till något måste man ta bort något. Du får det kanske lugnare framöver?

kram, pernilla be

2012-09-09, 22:56:21 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: