Finns det någon broms?

Dagarna bara virvlar förbi, somliga packade till bristningsgränsen, andra med litet luft men som kanske ändå inte ger mer än en stund för prat.
 
Jag har flera jättespännande saker på gång och annat mindre spännande som jag försöker bidra till att få rätsida på. Allt ligger ju inte på mig, men det betyder nu inte att det blir enklare för det.
 
Idag ska jag fokusera, kanske rentav stänga dörren till mitt arbetsrum och få klart och få möjlighet att tänka. Och tänk om jag skulle ta och slå till med en lunchpromenad!
Postat av: Minendie

Att få lite andrum i vardagen är viktigt, kör inte slut på dig själv.

2012-09-13, 10:53:02 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Jag är orolig för dig! Det är bara du som kan bromsa! Kör inte in i väggen! Du måste prioritera (= välja bort).

kram, pernilla be

2012-09-15, 01:14:58 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: