Självbevarelsedrift?

Om det är ren självbevarelsedrift eller insikt om att det fungerade häromsistens, så har jag uteslutit kolhydrater till vissa måltider på sistone. Inte helt över dagen, för det har nu inte varit ett medvetet beslut, men en eller två måltider per dag. Syftet med att minska kolhydraterna har väl handlat om att "bakhuvudet" minns att jag (och min mage) mådde så otroligt mycket bättre på detta vis än under överkonsumeringens (läs "supersugets") dagar.
 
Vi får se hur det artar sig framöver, jag mår bättre av att minska på det raffinerade i alla fall.
Postat av: Pernilla Be

Kolhydrater till frukost är bra, men annars klarar man sig bra utan.

kram, pernilla be

2013-04-10, 15:57:39 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: