Ledig klämdag

 
 
Att ställa mobilen på väckning en ledig dag är inte så plågsamt när orsaken är ansiktsbehandling och bryn- och fransfix. Jag har inte varit på ansiktsbehandling på år och dag, delvis pga rosacean som gör mig extra känslig, men salongen jag går till har koll.
 
Trots att jag låg och drog mig kom jag ändå ut på en kortrunda när det började ljusna någorlunda och det var riktigt, riktigt skönt. Nu frukost och sedan göra mig klar att åka in till stan.
 
Jo... Jag rensade i mailkorgen och hittade ett foto på mig från tre år sedan. Det hade lika gärna kunnat ha varit 13 år sedan. Vad jag har förfallit...!
Postat av: Pia

Hej och VÄLKOMMEN tillbaka till bloggosfären! Som jag saknat dig!

Underbart att läsa dig igen!

...hoppas du fortsätter!!


Svar: Tack för det Snigeltakt! Så roligt att ha varit saknad! Jag trodde väl knappast min frånvaro skulle noteras av någon. :)
Av mina gamla länkar (som jag gick igenom häromdagen) så är det nästan bara du kvar som fortsatt bloggar. Det verkar nästan som att luften gått ur hälsobloggarna, men det är kanske bara jag som inte vet var bloggarna "håller hus" numera.

Att blogga i samband med förändringar är ju ett bra sätt att hålla sig själv motiverad, och det är något jag verkligen behöver; komma tillbaka till en hälsosam vardag och hålla mig motiverad. Så, jag planerar att fortsätta!:)

Gott Nytt År till dig!
Cinderella

2013-12-31, 16:15:11 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: