På gång

 
Kanske, kanske att det inte bara är våren som är på gång, utan jag också.
 
Efter mitt förra gnällinlägg pallrade jag mig faktiskt ut och gick min 5 km-runda. Idag, flera dagar senare men ändock, slet jag rötterna ur soffkuddarna och gav mig ut i det underbara vårvädret och gick samma runda. Får jag till tre rundor/vecka, så är ju de en början det också.
 
Annars har en av veckans höjdpunkter varit UnderbaraClaras inlägg om morot och piska, läs den här!
Postat av: Pernilla be

Heja, heja! Skriv upp promenaderna i kalendern som allting annat!

Kram, Pernilla be

Svar: På jobbet genomförs ett program; "7 goda vanor". Tanken är att vi alla ska genomgå den under 2013, min tur blir det nog framåt sensommaren/höstkanten.
Hursomhelst, jag har förstått att man lägger upp vissa aktiviteter som stora stenar i sin kalender, vilka de stora stenarna är avgör du själv, men meningen är att dessa stora stenar ska det inte gå att rubba, inte ens om chefen ger en ny uppgift med kort deadline. Min kompis som redan gått kursen är mycket nöjd, hon har fått många nya verktyg och tankesätt. :)
Cinderella

2013-03-01, 20:20:47 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Suz

Heja!

Svar: Tack!
Cinderella

2013-03-02, 06:23:36 - URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: SusLotus

Man piggnar till nu när våren faktiskt känns vara på ingång! Bara att få se en BLÅ himmel och inte bara vitt och grått. :)

Ha en bra vecka!

2013-03-04, 16:06:05 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: