Första efter semestern

 
 
Första tjänsteresan efter sommaren är till Irland och detta sammanhanget är hyfsat avslappnat. På grund av vissa oklarheter tog jag mig en kaffe och scone på flygplatsen (i tron att jag skulle vänta in någon annan före hämtning) men blev så omdirigerad till flygbuss i stället. Jag blev tillfrågad om middag och kanske var det inte helt artigt, men jag tackade nej. Jag hade ju ätit en stor (och inte helt nyttig!) scone.
 
I morse vaknade jag hyfsat tidigt, dels för jag ville njuta av det fina rummet jag hade på pensionatet, men också för att hinna med en rask promenad före dagens "sittande". Det kändes som att det gjorde viss skillnad på energi och fokus hela dagen.
 
Vi har gjort boendebyte för de kommande dagarna till ett mer centralt hotell i Dublin. Inte lika mysigt alls som föregående natts boende, men det är som det är.
 
Sen middag (som det brukar bli) väntar om en timme.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: