Nöjd med veckan

Sista semesterdagarna försvann i ett nafs, men vi lyckades röja och städa hemmet ganska bra (något som inte hade gjorts på mycket länge). Trots att jag hade kunnat fortsätta vara ledig minst lika länge till, så blev det inte särskilt jobbigt att börja jobba igen. Under denna första jobbvecka har jag hunnit installera mig i mitt nya rum på jobbet (som jag är riktigt nöjd med för att det är stort och trevligt och ligger i följd med mina arbetskamrater), hunnit prata massor med mina jobbkompisar samtidigt som jag fått gjort det som hängde kvar sedan juni.
 
Men något som jag är än mer nöjd med är att jag igår blev kontaktad av hälsocoachen på min vårdcentral och bokade tid för möte. Jag vet inte helt vad jag kan förvänta mig men hoppas på stöd och styrsel (av utomstående) för att få till ett hälsosamt liv igen. Lite av en hälsopolis hoppas jag på! Vi får se hur det blir men jag är glad över det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: