Alla hjärtan

 
 
Fina kollegor har jag av många slag och idag köpte en av dem med sig hjärtkakor från favoritbageriet som numera internt kallas Den Stolliga Fiolen. Typ.
 
Jag behövde nu ingen kaka, men alla sådana snälla gester kan jag inte stå emot. För jag ser det som omtänksamt.
 
Blodtrycksmätaren har låtit och inte riktigt betett sig som jag förväntade mig. Det visar sig om den har lyckats få till några mätningar, jag är inte övertygad.
 
Det är skönt med helg. Den här veckan har en person från tillvarons sidolinjer tagit upp alldeles för mycket tid med det ena galnare än det andra, och säkerligen har hen inte slutat ännu, men jag tänker sluta ägna mer energi åt det.
 
Happy Valentine's Day!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: