En surdeg-check!

 
Lunch på Gondolen går då inte av för hackor! Vita dukar, bordsservering och god, vällagad mat. Men eftersom jag nu träffade en så god vän som jag har så mycket att prata om med så la jag faktiskt inte så noga märke till vad jag åt. Fisk, flundra, med... Skarpsås? Gott var det. Och utsikten var fenomenal.
 
Under eftermiddagen blev en surdeg avverkad och vilken lättnad det var. Nu har jag en stor surdeg att klara av- kanske på fredag.
Postat av: Bettan

Åh, vilken härlig lunch, med både gott sällskap, god mat och fantastisk utsikt.
Jag förstår lättnaden att klara av surdegen. Hoppas att det inte dyker upp fler " skapa-stress--överraskningar", utan att du kan hålla stressen borta. Jag brukar också försöka tänka som du, att man får ta en sak i taget.
Stor kram från landet långt från huvudstaden

2014-02-04, 22:53:37 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: