Note to self- bli eremit?

Jag har börjat fundera på om det krävs att jag blir eremit för att kunna gå ner i vikt. När jag är ensam har jag nästan fullständig kontroll, men i sällskap med andra uppstår en okontrollerbar önskan om att dela. Att göra lika. Att spegla varann. Och att inte kunna säga nej.
 
Inget nytt egentligen men jag har iakttagit det i än fler sammanhang på sistone. 
Postat av: Bettan

Ja, jag tycker också att det blir problem i sociala sammanhang. Jag vill inte riktigt sticka ut och äter ibland för att vara "artig" och ibland för att jag blir sugen när det står framför mig.
Problemet är att jag är lite för social för att det ska vara bra för min hälsa/vikt.

2014-02-16, 01:12:47 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: