Att minnas en känsla

Om ett par veckor ska jag på ett fyradagars jobbmöte i Bryssel. Samma som för ganska exakt ett år sedan. Och av någon anledning är känslan av obehag så påtaglig när jag tänker på förra årets möte. Det kan för all del bero på att det var mitt första möte i just den här konstellationen, men det jag tänker på mest är min känsla av otymplighet. Hur jobbigt jag tyckte det var att gå från hotellet till möteslokalen, en kort promenad på kanske 1.5 km. Kanske, kanske att jag hade skor som var jobbiga att gå i, men jag tror nog att jag bara var tjock och ur form. Och nu ett år senare är läget i det avseendet än värre.
 
Så med det i minnet kommer jag ut och går och så ökar jag takten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: