En bra dag på jobbet

Att knyta ihop säckar är nu ett rätt töntigt uttryck, men åtminstone en sådan lyckades jag med idag. Och i tillägg snudd på insparkning av öppna dörrar i förslag till gemensam sak i viktig fråga. Nåå, nog med det kryptiska.
 
Dagens mat har varit "mötesmat" och det blev 80-tals favoriten Flygande Jakob. Sanslöst gott men jag tog inga mängder och jag tog inte om. Enda mötessynden blev en kardemummaskorpa. Innan jag gick från jobbet funderade jag på att äta Skyryoghurten men eftersom jag inte var hungrig fick den stå kvar tills i morgon.
 
Om jag inte hade haft möte i morgon fm så hade jag stannat hemma, men det kan vara trevligt att vara på jobbet en fredag som omväxling. I helgen blir det pluggande som gäller, jag har en tenta framför mig inom kort. Inget jag direkt ser fram emot men den ska göras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: