Ge dig till känna?

Jag har inte mycket till "bloggumgänge" numera, inte som förr när stor del av mina sociala interaktioner skedde via sociala medier (vilket var jättekul då). Men trots att jag inte kommenterar på så många bloggar, mest för att jag inte riktigt hinner eller för att jag inte "känner"  så många längre, så vore det ändå roligt.
 
Den här bloggen ser ändå ut att ha en liten läsarkrets. Jag har ingen aning om vem du är. Men det vore rätt trevligt om du "gav dig tillkänna", speciellt om du har en egen blogg, så kunde vi kanske peppa varandra. Att hitta nya bloggbekanta som jag har något gemensamt med låter sig inte göras så lätt, men att prioritera bloggbesök till den som prioriterar mig vore roligt. Skriv en kommentar om du vill!
 
Nu: dags att göra sig klar för jobb, det verkar blåsa halv storm ute.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: