Jag kan ha hittat tid

Till vardags stiger vi upp klockan 5 och maken har i åratal kommit upp med en kopp kaffe som vi sedan dricker i sängen medan jag vaknar. Nå, om jag ska hitta tid till träning någonstans så kan det vara att byta ut denna kaffestund mot en morgonrunda. Låt vara att det kanske låter litet omysigt, men eftersom vi precis har skaffat oss en superduper espressomaskin och kaffekvarn och därför kommer att kunna dricka annat än bryggkaffe (dessutom litet mer i shotstorlek) så är det nästan en vinna-vinna! Morgonrunda och bra, snabbdrucket kaffe före resan mot jobbet!

Litet funderar jag kring hur jag ska få tillräckligt med ljus under rundan medan det fortsatt är mörkt, men kanske att en bra ficklampa räcker?
Postat av: Pernilla be

Pannlampa 😃

Kram, Pernilla be

Svar: Sant. Jag får rota runt och se om vi har en, annars är det bara att införskaffa en.
Cinderella

2014-01-07, 01:02:52 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: