Man får glädjas...

.....när man känner att det finns något man vill glädjas över! Även om det inte är beständigt ens i morgon, så har man fått vara glad en stund. Därför tänker jag vara glad över morgonens siffra på vågen. Som jag sa igår; jag åt inte på bästa vis alls under kvällen, jag gick inte ens ut ur huset på hela dagen, men vågens siffra återspeglar inte detta idag. Jag är inte sifferbesatt men att väga mig varje morgon har gett mig incitament att hålla mig till det jag föresatt mig att göra än mer.
 
Sådan här lutning gillar jag:
 
 
Postat av: Bettan

Hej!
Vilken fin viktkurva du har. Du är verkligen på rätt väg.. Bra jobbat!,
Jag väger mig också varje morgon. Det är både på gott och ont, men jag tror att jag skulle ha vägt ännu mer om jag inte hade vägt mig under alla år. Precis som du skriver kan den sporra att fortsätta kämpa. Om jag har slarvat får vågen mig att skärpa mig lite.
Hoppas resten av dagen fortsätter lika bra som den började. trevlig helg !
Kram från Bettan

2014-01-31, 15:55:02 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: