Rastlöshet och krypningar

 
 
Utan tvekan börjar det krypa i mig och jag känner mig rastlös och improduktiv. Inte för att jag måste göra något, men det finns sådant som kan göras. Sonen säger detsamma, han vill ha vardag igen, så det är inte bara jag.
 
För att ha något avcheckat ändå gick jag 3-kmrundan. Grått och fuktigt men gav mig tillfälle att tänka fritt i frisk luft. Jag funderade på mitt kommande läkarbesök, insåg att "kontaktorsaken" är stress. Eller det är vad sjuksköterskan sa att hon "listade". Nåja, spelar ingen roll, jag kan nog prata mig till en koll av väsentliga parametrar så att blodtrycket kollas upp igen (ordentligt) liksom blodvärden. Dessutom marknadsför vår vårdcentral att de har Livsstilsmottagning, kanske finns något av värde att hämta därifrån.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: