Tidig morgon

Egentligen är väl inte morgonen tidigare än vanligt, men jag upptäckte att mitt vanliga tåg är inställt, så det blev rush för att hinna med 6-tåget i stället. Med andra ord ingen frukost hemma.
 
Det är inte lätt att känna sig inspirerad i detta mörker som råder, och inte gör dagens regn det lättare. Kanhända ett promenad på lunchen ger en känsla av dagsljus? Eller kanske en extrarunda från centralen till jobbet?
 
Jag har de senaste morgnarna gjort något jag inte brukar göra, nämligen vägt mig. Jag brukar tycka att det är ett stressmoment och sifferfixering mäter inte framgång, men just nu ser jag en förändring på siffrorna och jag behöver det. Det får väl vara min inspiration för stunden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: