Håhåjajaaa....

Trött utan att riktigt veta varför, kanske för att min söndag rök för möte. Maten idag gick väl "så där" ur ett helhetsperspektiv. OK frukost, övertalade mig själv till att köpa en sallad när jag funderade på att bara plocka ihop av det som fanns kvar i jobbfruktkorgen + keso, kesomellanmålet tog jag på tåget på väg hem, åt middag och sedan..... smockade jag i mig en budapestbakelse som var över från min födelsedag igår.

Jahapp. Ny dag i morgon.
Postat av: Minendie

Grattis i efterskott! Som sagt, imorgon är det en ny dag. Dessutom skötte du ju resten av dagen bra, så döm dig inte för hårt för bakelsen. Du hade ju kunnat göra sämre val under hela dagen så egentligen har du haft en bra dag då de bra valen är fler än de val du kanske ångrar.

Svar: Re: Det där ska jag ha i tankarna Minendie; att "de bra valen är fler än de val man ångrar". :)
Cinderella

2014-09-10, 22:06:36 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: