På resande fot

Jag ska delta vid en föreläsning i morgon förmiddag och har därför rest till "främmande ort" redan dagen före. I denna stad pågår en större aktivitet så alla hotell var fullbokade och jag hamnade på ett vandrarhem. Inget fel i det, jag sover i princip överallt, men då vandrarhemmet ligger utanför citykärnan fanns det inte så mycket att vinka på i restaurangväg. Egentligen inget att vinka på.
 
Däremot hittade jag den lokala ICA Supermarket och gick in och köpte sallad och frukt. Och vatten. Saktade in litet vid chokladkakorna, men tänkte fort som ögat att något sådant skulle jag då rakt inte ha på rummet. Finns det inte, så äter jag inte.
 
Det var väl klokt tänkt? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: