Tvådagarsmöte

 
 
Vaknar i ett vindsrum på ett litet hotell i Södertälje. Jag har sovit hyfsat bra, bara hyfsat för de har varit så varmt på rummet trots öppet fönster.
 
Idag dag 2 av ett tvådagarsmöte som varit helt ok. Bara ok för jag känner än tydligare att jag nog har gjort mitt. Dags att låta nya, entusiastiska fortsätta detta arbete.
 
Ur matperspektiv gick det rätt bra igår, en liten bit chokladkaka till em-kaffet, inga kakor eller godis som stod framställt i mötesrummet. Middagen åt vi alla som svultna vargar för det hade blivit missförstånd vid lunchbeställningen. Middagen var trerätters och jag tog ett glas rött till varmrätten men lät mig inte lockas till flera glas.
 
Ute ser det riktigt höstlikt ut, men jag tror det blir soligt idag. Och en promenad tillbaka till tågstationen så får jag in 20 av mina minimum-30/dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: