Hemma efter resa

 
Nog kunde väl tjänsteresan jag precis kommit hemifrån kunnat ha varit mycket bättre ur hälsoperspektiv, men riktigt så blev det inte. Stämningen på mötena var inte helt optimal hela tiden, dagarna var mycket långa med väldigt litet egen tid, så jag prioriterade sömn fram för annat. Restaurangmat i hur många dagar som helst är ju också som det är, men det verkar som att belgisk mat inte är av det fetare slaget. Och jag valde nog rätt bra utan att tänka på det, kyckling eller lax med grönsaker. Alltid något. Jooo...och så var det en chokladfondant en kväll, men åtminstone så njöt jag av den när jag nu ändå åt den.
 
Min plan är nu att göra en superkort vecka av den som kommer, typ bara måndagen, få se om det går. Jag behöver ju kompa för hela helgens arbete.
 
I kväll har jag handlat fina saker på nätauktion, börjar känna mig riktigt rutinerad, behöver nu bara möblera och arrangera med de senaste inköpen hemma så det blir som jag tänkt mig.
 
Nu snabbtömning av resväskan och sedan sängen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: