Fredagkväll

Som jag sov i natt! Jag är fortfarande helt förundrad och facinerad av att jag ibland kan sova som en klubbad oxe. Och anledningen till det var inte bara att jag somnade tidigt på soffan igår kväll utan också att jag jobbat hemifrån idag. Att jobba hemifrån har många fördelar för mig, men jag tenderar också fastna vid datorn och missa att röra på mig (när det egentligen borde kunna vara tvärtom!).
 
Nåja. Det börjar skymma så fort som ögat ska jag ge mig ut på en runda med reflexväst och hela kittet. Jag tror inte det blir mycket synda av som fredagsmys, vi har försökt äta av det vi har hemma. Vi är världsmästare på att kasta mat som vi glömt (eller låtit bli) att äta och försöker jobba på det. Och då blir det varken godis eller chips- härligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: