Onsdag igen

VV-besök i morgon igen. Det känns som att det inte är många dagar emellan besöken, men det är väl det som är knorren- lättare att hålla sig (någorlunda...) på banan. 
 
Till lunch i morgon har vi en aktivitetsplan. En som vi haft sedan december men inte kommit till skott med. Tiden känns mogen nu. Eller rättare sagt; jag är redo.
 
Dagen idag var mycket tyst på jobbet, jag fick tillfälle att iaktta mig själv och mina reaktioner på det jag gjorde i lugn och ro. Jag har inte så bra tidsuppfattning om hur lång tid saker tar. En timme för att svara på mail tänkte jag när jag kom till jobbet och 2.5 hrs senare var jag nätt och jämnt klar. Något att reflektera över.
 
Min tidiga hemresa och extra tid hemma grusades av signalfel, som så många gånger förr. God, nyttig middag på lax, klyftpotatis och sallad och sen kraschade jag totalt i soffan. Inte lätt när det är så förtvivlat mörkt ute.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: