Träningskläder Göteborg tur-och-retur

Det var säkert kul för mina träningskläder att återigen få komma ut och resa! Planen var att ta mig till hotellets gym på morgonen men istället stressade jag med min presentation. Jag hade halvt och halvt förstått att det inte skulle bli ett särskilt formellt möte, men då jag inte var helt säker, så stressade jag.
 
Och på grund av det åt jag bacon till äggröran till frukost (länge sen sist) och avslutade med en liten croissant med litet sylt och småduttar grädde. Det hade nog varit mycket bättre med en grov macka. Lunchen var ganska light med resultat att jag nu är hur hungrig som helst och är inte hemma på en halvtimme än.
 
Jag konstaterar att jag reagerar litet väl mycket på stress nu, kanske för att jag gläntat på dörren till att erkänna att även jag påverkas. Jag behöver ta en ordentlig titt på de krav på prestation jag lägger på mig själv, det kan ju faktiskt vara så att det räcker med att budskapet går fram. Jag måste kanske inte glittra så förtvivlat.
 
Halva stegantalat avverkat hittills. Få se om jag ger mig ut i mörkret efter att jag fått mat i mig. VV i morgon, jag hade hoppats på ett skutt nedåt men tvivlar efter gårdagens middag med yngsta sonen och frukosten idag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: