Fullt medvetna dåliga beslut

 
En morgonpromenad var bra och jag kom för all del upp i 10000 steg idag, trots 4 timmars bilresa söder över. Men middagen blev nu inte världsbäst alls; kebabtallrik. Jag funderade; pizza/barnpizza? Näää, inte värt. Sallad har jag ätit hela veckan. Kebab är väl inte det bästa jag vet, men det är kött, grönsaker och pommesen behöver jag inte äta. Nu blev det väl att jag åt några av dem ändå, men inte så många.
 
Pricken över i blev 1/3 kanelbulle från IKEA på kvällen. Det var länge sedan jag åt bulle.
 
Om det var värt det? Äh, det tänker jag inte fördjupa mig i. Det var mat och i morgon fortsätter jag som vanligt. Dessutom "fuskar" jag inte, allt jag äter är gott och väl inom min propointsbudget.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: