Gäääääsp...

 
Trött på tåget på väg hem och gäspar stort. Jag har fått en hel del gjort idag men har också haft litet av öppet hus. Trevligt så klart att kollegor kvistar in, men lustigt när flera gör det samma dag. De passar väl på när närmsta kollegorna båda är på resa.
 
Hungrig är jag också. Yoghurt, musli och hallon till frukost, hälsotallrik till lunch och banan och kvarg till mellanmål. Gott men räcker nog inte till för att hålla energin uppe hela dagen. Å andra sidan "firade" jag igår, så det är väl payment day.
 
Jag gick en kort runda med pannlampa igår kväll, funkar riktigt bra. Mötte ett par på vägen utan minsta tillstymmelse till reflexer och själv hade jag lampa och reflexväst och var nog fullt synlig för bilister. Fast, det kom bara en.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: