Hemmavägning

Tidig väckning, tidigare än vanligt alltså, jag ska med första tåget mot Arlanda. Därmed ingen vägning hos VV men för att ha en viss uppfattning var jag befinner mig så vägde jag mig på vågen hemma. Synkad eller ej, men hur mycket off kan en digital våg vara? 
 
Jag har jobbat för en ny förstasiffra och har riktigt ansträngt mig att äta bra och få in minsta antal steg jag har satt upp på aktivitetsarmbandet. Och det har haft effekt!
 
-1.4 kg denna veckan! Totalt -5 kg sen inskrivningen! Och faktum är att det känns, jag tycker att fettvalkarna i ryggen minskat. Och flera personer har påtalat att jag ser ut att ha gått ner i vikt på mitt ansikte. Huvudsaken är att det händer något.
 
Vikt v.5: -1.4 kg
Totalt: -5 kg
 
Inser att jag skrivit fel siffror i bloggen någonstans, fel i min favör. Jag får fixa det när jag hinner. Nu ska jag mot Arlanda.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: