Inget plus!

Det var inte med stor marginal jag tog mig över på minussidan, men so what!?! Kloka beslut att äta kontrollerat utan att känna att jag behövde avstå under semestern resulterade i -0.2 kg. Klart att ett sånt litet minus kan bero på vad som helst men det är ändå motiverande. Nu håller jag mig till de dagliga pointsen, naggar litet av veckobonusen om jag hamnar i sådan situation och så planerar jag för ett större minus nästa vecka. Tror bestämt jag ska satsa på att komma ner på en enhet lägre förstasiffra! Det krävs ett minus på 0.7 kg för det.
 
I morgon ska jag på resa, till Malmö igen, men ska nog kunna kontrollera mat och dryck bra. Nästa vecka femdagars tjänsteresa utrikes och det blir knepigare, men jag lär mig allt eftersom. Helt klart går alkohol och croissanter bort. Få se hur det blir med vägning eftersom jag reser tidigt onsdag morgon- vägdagen.
 
Vikt v.4: -0.2 kg
Totalt: -3.4 kg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: