Jag fick en guldstjärna!

Invägning i morse och trots gårdagens misströstande och plusvägning hemma, så visade VV-vågen -0.8 kg. Kan jag säga att jag är nöjd?
 
Resten av dagen har jag gått omkring och småmyst över detta. Och så firade kollegan och jag på eftermiddagen; hon med ett antal godisnappar och jag med en miniplopp. Egentligen kunde jag ha avstått från det, men det kändes litet kul att göra det på ett planerat vis.
 
I morgon åker jag och maken på en lång weekend i Barcelona. Det lär bli knepigt på matfronten men jag utgår från att det blir massor av promenerande så min plan är att gå plus/minus noll.
 
Vikt v.3: -0.8 kg
Totalt: -3.2 kg
 
Vid -3 kg får man en guldstjärna hos VV och det fick jag idag- wohoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: